Гардеробните и съблекалните на служителите са основна и доста важна част от едно работно място. Те повишават комфорта, както и помагат за поддържането на ред и чистота. Всички служители, които трябва да носят работно облекло, трябва да имат достъп до съблекални.

Естествено, въпросните помещения трябва да осигуряват уединение, да се намират на леснодостъпни места и да са в близост до санитарни помещения.  Има няколко основни правила за организиране на гардеробни и съблекални, за които ще ви разкажем повече днес.

Достатъчно големи помещения

Съблекалните трябва да бъдат просторни, за да могат служителите да се преобличат и да има къде да съхранят своите вещи. Помислете за това, че някои хора може да отидат на работа с велосипед и трябва да има къде да го съхранят.

Има компании, които дори силно подкрепят този вид транспорт, като подсигуряват на служителите си оборудвани места за безопасно съхранение на велосипеди.

Индивидуално заключване

Индивидуалното заключване на шкафчетата е друг много важен фактор. Служителите трябва да могат да заключат своите шкафове, за високо ниво на безопасност. Освен това, въпросните шкафчета трябва да са достъпни само за персонала.

Служителите често съхраняват важни вещи, като портфейли, телефони и т.н. Отговорността на работодателите е да осигурят нужната безопасност и спокойствие за своя персонал.

Обърнете внимание на различните варианти за заключване, както и на довереното ръководство. Главен ключ може да ви позволи да отключвате всички шкафчета, но той трябва да бъде съхраняван много добре.

Високо ниво на хигиена

В съблекалните трябва да се поддържа високо ниво на хигиена – те трябва да се почистват и дезинфекцират редовно, за да не се разпространяват бактерии и болести.

Допълнително, служителите ви трябва да имат на разположение чисти кърпи и сапун.

Шкафове за работно облекло на Lindström

Като допълнение към нашата услуга с работно облекло под наем, ние от Lindström ви предоставяме и практични шкафове за съблекалните на служителите. Всеки човек от персонала ще разполага със собствено шкафче. Системата ни включва и отделен шкаф за събиране на използваното облекло.

Всички шкафчета имат индивидуален ключ, а универсалният може да бъде оставен при мениджъра, за да могат служителите на Lindström да разпределят чистите дрехи на всеки работник.

Примери за работно облекло на служителите

Хората, които работят на строеж, трябва да носят работно облекло, направено от здрави материали и с добавени светлоотразителни елементи. Дрехите трябва да са устойчиви на влага, разкъсване и износване. Допълнително – строителните работници трябва да имат предпазни ръкавици, каски, очила и обувки.

Лекарите, медицинските сестри и другите здравни работници трябва да имат стерилно и хигиенично работно облекло. Това може да включва лабораторни престилки, халати, медицински туники и панталони.

Ние от Lindström можем да ви предоставим всички тези облекла под наем, като услугата ни включва и пълна поддръжка – пране, поправки и доставка. С нас ще се уверите, че съблекалнята отговаря на нужните изисквания и подпомага на персонала ви да се чувства комфортно.

Повече за нашата услуга можете да научите като ни пишете на  infobg@lindstromgroup.com или ни потърсите на телефон +359 2 841 11 10.